Posted in Uncategorized

Անխելք դդումը

Լինում  է  չի   լինում, մի դդում է  լինում։  Մի  օր դուրս  է  գալիս  և  հանդիպում  է  մի    անխելք  դդումի  ու  ասում․

-Ա՜յ  դդում,   իմ   պայուսակը ձեր փողոցում   եմ  կորցրել ու  եթե  ես  գիշերը  գամ  ու  դու  իմ  պայուսակը գտած  լինես,ես  քեզ  շատ գումար  կտամ,- պատասխանեց  դդումը։

-Լավ,  փորձեմ  գտնել,- համաձայնվում է դդումը  և  գնում իր  գործերով։

Գիշերը  վերադառնում է և հանդիպում դդումին։

-Գտե՞լ ես  իմ  պայուսակը  դդում,- ասում է նա։

-Այո, գտել եմ, վերցրու։

Նա վերցնում է իր պայուսակը և ամբողջ գումարը, որը կար պայուսակում, նա տալիս է որպես շնորհակալություն։

Հետո նա գնում է տուն և ինքն իրեն մտածում․ <<Եթե պիտի ամբողջ գումարը տայի իրեն, ինչի՞ս էր պետք գտնել պայուսակս>>։

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *