Posted in Uncategorized

Ուսումնական ձմեռ նախագիծ

Ամանորին մնացել էին հաշված օրեր։ Ես անհամբեր սպասում էի, որ այդ օրերը շուտ անցնեն, որ տոնածառ զարդարենք և նվերներ ստանամ Ձմեռ պապից։

Դեկտեմբերի 31-ին հայրիկս բերեց տոնածառը, և մենք զարդարեցինք այն գեղեցիկ խաղալիքներով, լույսերով և փայլերով։ Հետո ես օգնեցի մայրիկիս տոնական սեղանը պատրաստելիս։ Երեկոյան ես նամակը, որը գրել էի Ձմեռ պապի համար, դրեցի տոնածառի վրա, որ նա հեշտությամբ գտնի այն։ Ես գունավոր և գեղեցիկ նամակ էի պատրաստել, շնորհակալություն էի հայտնել Ձմեռ պապին, որ ամեն տարի նա մեզ գեղեցիկ հրաշքներով լի տոն է բերում և կատարում է իմ բոլոր ցանկությունները։ Այս տարի նույնպես կատարվեցին իմ բոլոր երազանքները։ Շնորհակալ եմ քեզ Ձմեռ պապ, մյուս տարի ևս անհամբեր կսպասեմ քո գալուն․․․

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *